London.

Har jobbat min sista dag för denna veckan och ska nu börja packa min resaväska lite grann. Jag ska försöka ta med mig så få klädesplagg som möjligt för att kunna fylla på med massa shopping & skor, kommer garanterat utnyttja mina 15kg till fullo! Imorgonbitti går flyget vid 10 från Skavsta vilket gör att vi måste åka hemifrån ca 6 på morgonen. Vi landar i Stansted och tar oss senare in mot London med tågbiljetter som vi precis bokade. Därefter väntar 4 underbara dagar med hotell, shopping och mys. :)

Har såklart med mig kameran i högsta hugg så vi hörs efter helgen med en liten bildbomb om jag inte lyckas uppdatera något innan dess!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0