2014.08.23

Veckan gick såå fort och jag har varit så jäkla trött varje dag. Igår efter jobbet gick jag förbi Hemmakväll och köpte med mig lite godis och dök sedan rakt ner i sängen och under täcket. Halvsov i någon timma och piggnade sedan till lite innan Jasmine dök upp. Vi åt godis, pratade och kollade bästa kanalen (TLC ♥) hela kvällen. Även Dennis anslöt sig efter sin träning vid 10-tiden någon gång. 

Idag är jag uppe tidigt igen för att packa ner lite grejer för snart blir jag upphämtad av min mamma & mormor. Vi ska iväg över natten som vi brukar göra på sommaren och detta året ska vi bo vid havet i Falkenberg. Ullared ska vi besöka så har skrivit ner en liten lista på nödvändiga saker. Nu måste jag skynda mig, trevlig helg på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0