fredag-lördag-söndag.

Efter jobbet i fredags hann jag hem & landa lite innan det var dags att dra till Viktor för inflyttningsfest. Igår sov vi ut ganska länge och tog oss sedan ut till Hovslätt för att träffa pappa med familj som kommit hem från Grekland. Vi satt ute hela eftermiddagen och åt pizza till middag innan vi åkte hem vid 10-tiden. 

Idag vaknade jag tidigt trots att jag kunde sova ut men blev bara rastlös av att titta på en sovande Dennis så jag gick upp och tog mig till Hemköp för att köpa frukost. Blev en pangfrukost med ägg & bacon och sedan stack vi iväg och handlade mat. Vid 5 mötte jag Simon och William på Rosenlund för att vinna överlägset i äventyrsgolf och vi åkte ner till Vätterstranden efter det för att träffa Julia & Sara en stund innan jag åkte hem till Dennis som fixade middag/matlådor. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0