2014.

Jag lever på att se fram emot saker. Blir deppig, sur och förvirrad över vad mitt liv är påväg när jag inte har saker planerade. Är en ganska impulsiv människa och vill alltid göra sakerna (shopping är värst, måste köpa direkt, kan inte vänta haha) samma dag. Speciellt resor älskar jag att planera ihop, vill alltid ha en resa att längta efter och jag mår så himla bra av att ha något att se fram emot. Det gör även att vintern går fortare och det gör mig mer motiverad till att jobba mycket för att spara ihop så mycket som möjligt.

Förra året var ett riktigt toppenår, hade så himla mycket att se fram emot - Balen, Studentveckorna, Summerburst, Studenten(!!), Sommaren, Zakynthos. Iår har jag inte riktigt ett sånt späckat schema då man begränsas av jobb men kommer ta alla chanser som ges att komma iväg. Hittills iår har jag iaf 4 saker planerade:
 
 
 - 28 Februari - Avicii, Stockholm 

- 13-14 Juni - Summerburst Stockholm 
 
- 17 April - London 

Obestämt datum i Juni - En vecka utomlands ihop med tjejerna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0