2014.02.12

 
 
Jag hittar alldeles för mycket saker jag vill ha på internet. För tillfället är jag inne på vårjackor (för att försöka få våren att komma igång tidigare?), antingen den svarta skinnjacka i mitten eller någon ljusare snygg jacka. Svårt.

Vet att det varit mycket collage/shopping i bloggen, har inte haft med mig kameran när jag varit iväg med kompisar eller haft saker för mig. Lite synd men även klumpigt att bära med sig kameran ifallatt. Har flyttat till pappa för denna veckan iaf, jobbade i måndags och jobbar även ikväll. Imorgon fyller min lillebror 10 år och han får välja lunchställe så det kan bli spännande. På fredag är det Alla Hjärtans Dag vilket jag inte har en aning om hur det kommer bli, ska träffa Dennis så mysigt blir det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0