36 dagar.

 
I snart 37 dagar har jag varit utan min Dennis. De första veckorna gick riktigt långsamt, kändes jobbigt och ensamt. Ensamt fast jag var med både familjen och vännerna men den fasen gick lixom över. Har nästan vant mig vid att endast ha smskontakt och räkna dagar ner till vi träffas. Värsta är väl ändå när folk slänger ur sig kommentaren "Klaga inte på att vara/sova ensam, jag gör det varje natt som singel", men jag har ju lixom inte valt att leva som singel i en månad haha.. 
På tisdag är 38 dagars väntan över, då ska jag äntligen få träffa världens bästa kille igen. Är förväntansfull och sprallig, vill bli bombaderad med pussar och bli sådär töntigt glad som bara han kan göra mig. ♥

Kommentarer
Postat av: paulina

ååh va fin inlägg :')

2014-01-06 @ 19:33:49
URL: http://paulinabladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0