onsdagsfrukost.

Sitter i köket och äter frukost innan jobbet just nu.
Det är sista arbetsdagen för denna vecka då jag åker till Belgien imorgon! I måndags fyllde världens bästa mamma år så jag & Dennis åkte hem dit efter jobbet och firade. Slutade halv 7 igårkväll och hade inte hunnit packa eller fixa så mycket så vi tog oss till Apoteket för att fixa öronproppar, handsprit, tandkräm osv innan jag satte igång med packningen. 
 
Det mesta är nedpackat och efter jobbet idag så ska jag bara äta middag och lägga ner det sista & sedan åka ut till Charlie och sova där med gänget. Imorgon 06.50 går flyget mot Belgien & Tomorrowland, troligtvis det sjukaste jag kommer vara med om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0