busy doin' nothing at all.

 
 
Denna söndagen har varit fullspäckad!
Igår hann jag hem till hovslätt och packa om väskan innan Dennis hämtade mig för att åka till stan och hämta mat från Liban Deli. Åkte hem till Dennis och åt, kollade på filmen En gång i Phuket och hade myskväll. Idag har vi varit iväg och kollat på 3 olika soffor. Alla var fina men vi bestämde oss för den sista som vi ska hämta imorgon. Vi lyckades även köpa en 160cm bred säng hur billigt som helst så är supernöjd! 

Nu ikväll har vi varit iväg på en trippeldejt haha. Vi åt buffé på Chili Thai med två av Dennis killkompisar och deras goa flickvänner. Väldigt trevligt! Nu är jag hemma hos mig, har fixat morgondagens lunchlåda, duschat och ska ägna resten av kvällen åt serier. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0