cosmic love.

Egentligen hade jag tänkt välja Media som inriktning på gymnasiet men då ville jag bara inrikta mig på fotografering och det funkade inte för journalism och andra saker ingick så då valde jag Samhäll istället. Men i 2an kunde vi välja till en fotokurs som elevens val som vilket jag gjorde och det var riktigt kul. Vi fick även PhotoShop under ett halvår och hade inga läxor utan fick istället lämna in bilder som uppgifter. 

Några bilder här under som togs under kursen, 1a bilden var till en uppgift som hade med mode/reklam bild, det enda jag lyckades göra i PS ungefär haha.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder!

2014-03-07 @ 12:36:58
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0