with the finger on the trigger.

Alltså mina vardagar, hinner jobba, äta, träna & sova.. Jag trivs jättebra på mitt jobb men har sånt stort behov att se dagsljus och att inte traska i samma rutiner hela tiden. Men om 32 dagar har jag 2 veckors semester (hoppas på sista-minuten-resa!) och sedan är det 34 dagar kvar till Belgien. Tills dess kan man ju hoppas på att vädret blir bättre så man snart kan kalla denna årstid sommar!

Har 2 arbetsdagar kvar denna veckan, börjar jobba klockan 06.00 på lördag morgon och sedan blir det grillning med familjen i sommarstugan. :)
 
Den högra toppen är så fin men jag har inga nyckelben att visa upp så får nog satsa på klänningen haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0