Mycket på en gång.

 
Hej och hå, här var det noll uppdatering, som vanligt! 
Men jag har verkligen inte hunnit med. I måndags skrev jag på tillsvidarekontrakt på jobbet vilket betyder att jag är heltidsanställd från och med 1a oktober! På kvällen tränade jag CX med Elin & Julia, i tisdags hämtade pappa mig med sin nya bil, Tomorrowlands Aftermovie från i somras släpptes på eftermiddagen så Julia, Simon & Jasmine drog hem till mig för att kolla samt tagga till nästa år och vi åt även middag på Tortellini. I onsdags tvättade jag här hemma och gjorde världens godaste kycklinggryta. I torsdags efter jobbet träffade jag Ottilia för att gå på Cardio Walking + ännu ett CX pass, duschade hemma och tog sedan cykeln bort till henne och åt god kvällsmat från Olgas Creperi. Och igår anordnade jobbet lunch från Liban Deli till alla då lite nya projekt ska startas igång och på kvällen fixade jag visum till USA & satt på Pipes med tjejerna och snackade. 

Idag ska jag hem till pappa och chilla, det är fint väder och ikväll ska vi äta ute någonstans och eventuellt gå på bio. Därför måste jag nu avsluta här och ge mig iväg, trevlig helg på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0