2015.02.25.

Denna veckan började inte alls bra, fick ett väldigt sorgligt besked i måndags vilket gjort mig ledsen hela veckan. Tänker på min stackars kusin Angelica hela tiden.  Det positiva med denna veckan är iaf att jag hittills klarat av 4 träningspass. I måndags körde jag ben/rumpa, igår blev det 7km med både intervaller och löpning och idag efter jobbet körde jag & Eva först ett boxningspass på en timma och sedan mage/armar. Jag är helt slut i kroppen så jag ska strax gå och lägga mig. 

På fredag fyller min äldsta lillebror hela 13 år! Alltså hallå va? Haha! Så jag ska åka till pappa en stund efter jobbet och fira. På lördag är planen att kolla på (och eventuellt köpa) ett nytt objektiv till kameran inför Thailandsresan, om exakt 2 veckor så drar vi från gråa Sverige! Jag har planer på att försöka liva upp min blogg lite, ska försöka byta ut min gamla header och fräscha till det lite här. 
 
Finaste lilla Molly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0