Sista februari.

Igår morgon ringde klockan på 05.00 för att jag skulle hinna gymma med Eva innan jobbet. Det gick förvånansvärt mycket bättre än jag trott, hade föreställt mig att jag skulle vara som en zombie hela dagen men blev istället piggare och fick en bra start på dagen. Efter jobbet tog jag bussen till pappa för att fira lillebror en stund och åkte sedan hem för att byta om och tillsammans med Dennis gå bort till Richard där vi skulle förfesta ihop med Dennis vänner. Hade en väldigt trevlig kväll, vi var på Sliver en sväng men jag och Dennis gick hem vid 01-tiden för att vi båda var så trötta. 

Idag sov vi ut till 11 och började sedan rensa här hemma. Organiserade alla mina smycken, kastade bort massa onödiga tidningar, kvitton och grejer som man samlar på sig och städade iordning lägenheten. Därefter bar det av till Mediamarkt för att äntligen köpa mitt objektiv! Vi tog en sväng på A6 med så jag fick även ett par perfekta jeans med mig hem och solpiller. Jag har aldrig testat dessa tidigare, de ska förbereda kroppen när man ska utomlands och kan ge lite mer färg samt hjälpa dig att bli brunare när man är iväg. Vi får väl hoppas på att de hjälper! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0