Hektisk vecka

Förutom mitt vanliga jobb så har denna vecka bestått av lite lätt träning, en fotografering med Emelie i torsdags, häng på piren med jobbarkompisar i fredags, en stund på piren med vänner i lördags och imorse fotograferade jag Mike till hans PT-sida på facebook. Har spenderat hela dagen med Dennis, efter att jag kom hem från gymmet så slumrade jag till i sängen igen tills klockan blev 12, vi städade iordning lägenheten, åkte en vända till Lager157, Company och IKEA och tog Ica Maxi & veckans storhandling på vägen hem. 

Lagade enchiladas till middag och en äppelpaj till efterrätt, gick en liten promenad längs vättern och nu slökollar vi på någon film på tvn. Imorgon är det näst sista jobbveckan innan semester och lite måndagsklubb med ett gäng på kvällen. :)
 

Emelies blogg hittar ni här och Mikes PT-sida här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0