My love.

Hann verkligen inte blogga så mycket som jag önskat denna veckan, jag har haft fullt upp med jobb, träning och häng med vänner. Jag har äntligen hittat mig en träningskompis och det är min jobbarkompis Maja! Vi körde igång förra veckan lite lätt med gym och imorgon fortsätter vi, så skönt. Imorgon är jag faktiskt ledig från jobbet, för jag har nämligen fått en intervju på fotoskolan! Så jag ska dit imorgon vid halv 11 och sen får vi se hur det går haha. 

 
Imorgon firar jag och Dennis 33 månader ihop & i augusti har vi varit tillsammans i 3 år. Det är faktiskt helt sjukt vad lycklig denna killen gör mig. Vi har varit sambos i ett år nu i maj och det är fortfarande så himla mysigt. Det är småsaker som att han har städat, diskat & står och lagar mat när man kommer hem dödstrött från jobbet en dag eller när vi bara ligger i sängen en hel förmiddag på helgen och snackar om allt möjligt. Allting blir så mycket bättre med honom i livet. 
Love you. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad mysigt! Jag och min pojkvän har också varit tillsammans i 3 år i augusti ♥ Det är sjukt vad tiden går fort!

2015-05-18 @ 13:15:55
URL: http://athoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0