Fresh flowers

Helg och lördag!
Igår slutade jag tidigt från praktiken, gick hem i ösregn och städade iordning i lägenheten. Halv 5 mötte jag Josephine och vi körde slut på oss själva på gymmet med ett helkroppspass med både styrka och kondition. När jag kom hem stod Dennis och lagade middag så hann duscha och äta innan jag tog bussen till jobbet för ett 6-timmarspass. Imorse gick vi upp ganska tidigt och fixade oss lite grann innan vi gick bort till torget. Köpte med oss en bukett med fina blommor, älskar att ha färska blommor hemma! Dennis har åkt till sin match och jag ska strax byta om och sedan åka hem till morbror som fyllde år igår. Släktmys och fika står på schemat ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0