Söndagscraving

 
 
Posters härifrån

Hur fina? Jag är supersugen på att köpa hem 2 stycken och ställa dem tillsammans på en hylla här hemma eller sätta upp på två olika ställen i lägenheten!
 
Jag har haft en väldigt lugn helg! I fredags slutade jag skolan tidigt och träffade mamma för att ta en promenad runt munksjön med Bella. Packade ihop en väska och följde sedan med mamma hem där vi åt middag ihop och sedan kom Julia förbi en sväng. William plockade upp oss och vi åkte & handlade lite gott och åkte sedan hem till Julia där vi kollade på skräckfilm och jag stannade över natten. Vi åt goda toasts till frukost på lördagen och fixade oss & tog bussen in till stan där vi spenderade både timmar och pengar. Fick med mig en gosig, stickad tröja och lite nödvändigheter hem! På kvällen handlade jag & Dennis lite godis & sedan åkte jag och jobbade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0