Produktfotografering

 
 
 
 
 
Dagens lektioner bestod av hur man ljussätter produkter i studion. Om en vecka har vi en uppgift inom kommersiell foto där vi ska fota egna produkter så idag fick vi testa på lite olika bakgrunder och ljus! Min idé är  inriktad på beauty så alla bilder ska tas i studio vilket blir en liten utmaning då jag knappt fotat i studio innan men det är riktigt kul. 

Under ett par veckor har vi jobbat med temat "De fyra elementen" och på fredag ska bilden vara redigerad och klar. Våra bilder kommer att hängas i genomgången mellan juneporten och tågstationen så det blir våran första utställning. Jag hade turen att få min bild klar förra veckan tack vare Evelina som ställde upp, det blev superfina bilder i skogen så jag tänkte lägga upp ett par bilder här när jag redigerat klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0