Tisdagstress

 
Denna veckan har vi 2 uppgifter som ska redovisas, ett självporträtt & månadens bild som är Skörd. Jag tänkte slänga upp måndernas bilder här, kan vara kul att se hur man själv utvecklas och hur man tolkar alla teman. Dock fick vi flera uppgifter idag tills nästa vecka så jag har jagat modeller hela dagen och bokat upp kommande dagar. Det är himla kul med fler uppgifter men samtidigt lite stress över att hinna i tid och att verkligen prestera så bra man kan. Tur att man inte är självkritisk.. 

Jag hade även bokat in mig på Zumba och Cardio Step idag så stack iväg till gymmet vid 6-tiden och nu sitter jag och redigerar min månadsbild samtidigt som jag kollar på Paradise Hotel! :)

Kommentarer
Postat av: gia

Du är sååå vacker :) lycka till med alla dina uppgifter

2015-09-22 @ 22:51:57
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0