Helgen

 
Mitt sportlov lider mot sitt slut och det ska bli skönt att gå tillbaka till skolan och lite rutiner!
Jag har äntligen blivit frisk, vilat upp mig ordentligt samt kollat klart Gossip Girl, fått en massa inspiration till både livet och framtiden, jobbat på mitt jobb i onsdags, fotat killarna i studion, varit på bio och sett Den unge Zlatan med Dennis, haft fredagsmys, varit på kalas och igår firade vi Elin som fyllde 22 år! Idag ska jag organisera upp min hemsida, ta en lång dusch med inpackning, ansiktsmask, fixa ögonbrynen osv. Jag och Dennis ska storhandla inför veckan och laga någon god middag ikväll så det blir en lugn och skön söndag. (:

I veckan som kommer så ska jag redovisa min fotobok i skolan, den ska lämnas in till lärarna imorgon och bedömas. Vi ska ha föreläsningar om eget företagande/marknadsföring vilket kommer bli väldigt intressant och förhoppningsvis lärorikt. Jag ska också försöka boka resa och hitta bra boende för 2 veckor samt komma igång med träningen igen! Längtar till svettiga pass och ömma muskler men jag vill heller inte gå för hårt ut direkt så ska mjukstarta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0