Hemma

Klickade hem tavlan förra veckan och kuddarna är köpte på Hemtex!
 
 
I lördags vaknade jag upp med halsont men ibland kan jag vakna med det och sen försvinner till dagen efter men det blev tyvärr bara värre. Igår när jag vaknade övervägde jag om jag ens skulle gå till skolan då jag dessutom hade hosta också men vi hade en kort skoldag så jag gick och hem igen vid två. Sedan dess har jag blivit dunderförkyld, både ögon och näsa rinner konstant, jag nyser, hostar och är riktigt tung & trött i kroppen. Varannan människa är ju sjuk så det är inte så konstigt men jag hoppades verkligen på att få slippa undan haha menmen. Så idag är jag hemma från skolan, vi håller fortfarande på med våra fotoböcker och jag skulle verkligen behöva fixa det sista innan jag kan skicka efter min bok men det får vänta tills imorgon då alla redigerade bilder ligger på min skoldator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0