I'm done!

Min fotobok är klar och ivägskickad! Usch jag tyckte detta moment var jättesvårt, inte att sätta samman en bok med bilder utan att komma på vad jag ville göra en bok utav. Jag tänker att om man har en massa fina bilder och vill göra någonting utav det så kommer kanske tanken på att göra en fotobok! Men att börja med att man ska göra en bok utan idéer var bara jobbigt. Det finns så mycket man kan göra och det känns verkligen som att ribban höjts och man måste prestera på allt man gör nu i vår så jag kände att jag gjorde det för bekvämt för mig själv för att jag blev stressad. Men det blev en bok till slut och jag måste sänka mina krav!

Min bokidé var alltså att få fram de vackra färgerna som trots allt finns i januari/februari - vackra himlar, solnedgångar, speglingar, mönster osv.
 
 
 
 
 

Några utav bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0