Måndag!

Helgen försvann fort! Jag hängde med Charlie, Simon och William i fredags, var på kalas hos Dennis i lördags och tog det lugnt igår med Dennis, handlade mat för veckan som vanligt och kollade på Gossip Girl haha.. Idag vaknade jag upp supertaggad på ny vecka haha! Jag hade bokat in mig på Cardio Move på gymmet vid 12 så fick en liten sovmorgon innan träningen. Har duschat och ätit lunch så jag ska strax ta mig till skolan. Behöver sätta mig ner med alla bilder jag tagit under förra veckan till min bok för att se vad som fattas så ska sitta och redigera i några timmar samt planera denna veckan. Älskar att kunna styra min egna tid!

 Bild från fotopromenad igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0