Torsdagssmoothie

Vaniljyoghurt med jordgubbar och banan
 
Vi har haft relativt korta skoldagar i veckan och jag har lyckats klämma in ett träningspass varje dag. Kondition, yoga, zumba och en powerwalk runt munksjön för att inte gå ut för hårt mot kroppen. Nu när bokveckorna är över så har vi det ganska lugnt innan vi kör igång med våra portfolion så jag har inte haft mycket skolarbete utan planerar mest in plåtningar och har fixat med min hemsida. Dennis tränar med sitt lag varje kväll så jag har blivit så himla uttråkad av att vara hemma själv så jag har tagit tag i massa tråkiga saker som alltid behövs göras. Ikväll ska jag rensa våran skogarderob...

Kommentarer
Postat av: freja, trelleborgs största blogg

mums!

2016-02-27 @ 16:25:09
URL: http://frejalimelake.com
Postat av: Josefine Klashed

Åh vad god den där smoothien såg ut! Och bra jobbat med träning varje dag, heja heja!

2016-02-27 @ 16:58:36
URL: http://josefineklashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0