2016.03.09

Denna vecka har varit fullspäckad och det är bara onsdag!
Vi är mitt inne i portfolioveckorna och jag fotar för fullt. I måndags tränade jag med Elin på förmiddagen och sedan plåtade jag Jasmine för ett annat projekt och på kvällen satt jag och redigerade bilderna på Viktor för att kunna skicka bilderna till Viktor & Lisa som väntade på resultatet. Gårdagen började i skolan då vi hade ett möte angående Polen-resan och sedan kom pappa och hämtade mig. Spenderade hela dagen hemma i Hovslätt med att fota stilleben på frukt samt umgicks med familjen och var inte hemma förrens sent på kvällen.

Idag träffade jag Emelie för att fota några outfits i det någorlunda vårvädret på förmiddagen och gick sedan en liten sväng på stan. Vid 4 hade jag bokat tid i skolan för att printa ut lite bilder och stannade kvar där ett par timmar. Drog sedan på mig träningskläderna och sprang runt munksjön med Jonathan!

Emelie Åkerlind 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0