24 november

Blogg.se är sjukt segt !
eller äre bara mitt som dampar just nu ?
man får ryck på det !

Idag tog jag sprutan..
hela min dag har kretsat runt det, haha
har varit sjukt nervös fast det bara är ett litet stick.
men det är endå stort och just stå i kö och vänta på att få ta den..
ännu värre !
jag fick iallafall emla plåster så att jag inte kände nåt, bra det iaf !


innan ..

efter , snacka om skönt att ha det avklarat !

hahah ingen skillnad på färgerna på bilderna , nene :D

Just nu gäller vattendiet i skolan
ingen god mat plus att det inte finns ibland (a)

take care !

Kommentarer
Postat av: gabriel <3

hihi, det gick ju bra ju (A) du dog inte :)) <3

2009-11-24 @ 21:52:47
Postat av: cindy ♥

det gjorde ont tycker jag =( <3

2009-11-25 @ 17:16:37
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0