Fredag baby !

Fredag & helg nästa !
hela veckan har jag fått diska och servera massa mat och dricka
har praoat tillsammans med en tjej som heter Hanna
vi har haft sjukt kul ihop ! :DD

Som tur är praon slut nu och jag är tacksam att vi bara hade en vecka :)
får se om det blir jobb på Casagrande i framtiden, de skulle kontakta mig om de
skulle behöva mig någon helg (;


såhär snygg var jag i en vecka.. bläh !

Nu sitter jag med blött hår för jag ,acke och sebbe var ute och gick en stund innan
det snöade och håret blir lockigt.. (n)
gabriel och linus var här innan med, det var najs
de stack vid åtta eller nåt :)

Nu måste jag börja packa
ska hem till pappa imon ,
ha det bra , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0