Svininfluensan

Asså hjälp, mamma börjar snacka om att jag ska ta sprutan nästa vecka .. !
jag hatar sprutor och allt som har med sjukhus att göra
även om det blir på vårdcentralen ..
har aldrig tagit en spruta utan bedövnings plåster och kommer aldrig att göra !
jag vill inte :((
kommer säkert bli stel som en pinne och dö ;o



Idag har jag haft ledarskap igen
förra gången fick jag G men nu skulle vi höja oss och så fick vi bara ett starkt G.
och våran riktiga lärare var inte ens där ..
nu måste jag sätta igång och plugga till matteprovet vi har imon.
har även en franska uppsats och glosor ,även på engelska..
jag blir galen snart :o

gud , ge mig vinterlov NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0