Onsdag

Inatt kunde jag verkligen inte sova..
pinsamt eller inte ,men jag såg på skräckfilm hos gabriel igår och
det finns en scen när karaktärens döda mamma kryper över golvet mitt i natten
och börjar dra i hennes täcke och ben..
sånt jag drömt skulle hända när jag var mindre
hahah tror ni inte att jag vaknar helt livrädd och tror att det händer på riktigt ?
hahah åhnej , fail !

Iallafall så följde jag med mamma in till badet idag efter hennes jobb för att simma
det var sjukt mycket folk så vi simmade bara några längder
hann även sola i tio minuter med, sjukt skönt !

Nu ska jag fixa mig och dra till frida !
take care everyone ;)

Space Cowboy - Falling down



Livvi Franc - Now i'm that bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0