Details.

Har inte orkat packa upp min väska än, haha.. Men jag har däremot städat mitt rum och dammsugit hela undervåningen. Har satt upp massa väggdekorationer i hela huset oxå.
Blev galet snyggt!


Mitt rum, det passade perfekt! Köpt på Jumbo i Grekland.

Escada och Mini love, favoriter.

När jag städade mitt rum hittade jag ett gammalt presentkort på Kicks, haha. Så himla typiskt att glömma bort sånt, men bra anledning att åka till A6 imon, måste ändå hämta ut min mooobil :D

Det andra jag köpt har jag nog lagt ut här, mest kläder och smycken. Dock har jag inte köpt ett enda par skor.
Bra för min ekonomi, dåligt för min skosamling som ständigt kräver nya skor.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0