Krilles place.

Kom hem för en stund sen från Krisse. Jag och Jotten stannade kvar där inatt och kollade klart alla filmer vi hyrt. Shutter island, The Stepfather och Paranormal Activity. Måste säga att ingen av dem var särskilt bra. Och Shutter island var hur skum som helst, fattade typ allt nu. Kristian bakade världens konstigaste kladdkaka som blev en torrkaka istället.
Den gick inte att äta.. tyvärr. ):
Nu ska jag duscha och sen sova tror jag, är hur trött som helst.


Gårdagens mysoutfit. Tröja Gina -Leggings Vila.

Krilles torrkaka, mitt mästerverk.

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

haft en bra dag? :D

2010-08-16 @ 20:25:54
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0