Svaren!

jacqueline:                             
HUR GÅR DET MED DANIEL ? :D <3 

Svar:
Haha, det går bra, eller hur Daniel?

Mathilda Lewinson:
1. vilket gymnasie/linje går du? :)
2. vilket är ditt favoritplagg?
3. 5 saker du gillar att göra ?
4. det bästa som har hänt dig?

Svar:
1. Jag går samhäll på PerBrahe.
2. Hmm, jeans tror jag!
3. Träffa kompisar, fika, resa, mysa och leva livet.
4. Att jag valde Prolympia. Vågade satsa på nåt nytt och träffade nya människor.

Jesper:
Hm, en orginel fråga då!
Vårat bästa minne? :3

Svar: Jadu, konfa resan till Stockholm tycker jag :)

cornelia antonijev:
favoritartist/band ? :)

Svar: Oj svårt. Akon och Darin funkar alltid!

Lisa:
heej(:
1. den bilden som du har som header är väääldigt fin, men frågan är vart den är tagen? :)
2. Vad går du för linje
3. hur ofta uppdaterar du din blogg? (:

Svar: Hejhej!
1. Tack så mycket! Den är tagen i Båstad av alla ställen. (:
2. Samhäll på Pset.
3. Beror på vad jag känner för att skriva om, men oftast några gånger per dag!

mos-elin:
tycker du jag är söt? :$$$

Svar: Det tycker jag absolut krämis ♥ 

Anonym:
om någon skulle säga att den gillade dig skulle du försöka med den personen då? :§

Svar: Beror på om jag hade gillat personen och vem det var. ;)

denise:
funderar du fortfarande på att börja med gymnastiken igen? (:

Svar: Ja det gör jag! Men antar att jag måste ta mej ner och känna efter.
Ska snart ner och hälsa på!

daniel:
går det bra med mig?

Svar: Absolut. Bäst.

Anonym:
är du nöjd med dig själv?

Svar: Inte direkt. Men hur mycket jag än trixar och försöker kommer jag alltid hitta fel.
Lika bra att strunta i dem och acceptera mig själv. :)

Är det något ni undrar så är det bara att slänga in en fråga (:

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det gör det verkligen. :D

2010-08-31 @ 20:46:06
Postat av: Malin

Hej! Jag trodde att min kommentar hade sparats med tydligen inte, haha. Jag kör igen:



1. favorit designer?

2. favorit smink märke?



Ha det bra! (:

2010-09-01 @ 15:19:23
URL: http://www.malinbloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0