The only exception.

Paramore – The Only Exception ♥
 
Igår var jag och Jasmine ute i Barnarp på en sjukt go fest. Träffade massa goa killar och en saknad Pontus Larsson. Åkte hem och sov hos över hos mig. Imorse packade jag ihop mina tusen saker och drog hem till mamma. Hämtade även ut min saknade mobil. Lagt in massa ny go musik och måste fixa till alla nummer som försvunnit..
Nu ska jag sova. Godnatt.


Från att bara kunna ha på sig shorts och linne så har jag nu kommit hem till kylan. Nu tvingas jag ha jacka och strumpor för att inte frysa ihjäl. Måste nog leta fram vantarna snart..

Kommentarer
Postat av: sophiaa

åh tack alice! du är rätt så lagom söt du också! :o

2010-08-08 @ 14:31:02
URL: http://sophiafroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0