Four days til Christmas.


I år blev det en väldigt liten gran då vi inte kommer fira jul hemma, den är lika lång som mig!

Egentligen är det ganska sjukt att vi drar in en pinne med barr på till jul och hänger massa glitter, ljus och julkulor på den. Dock är det så juligt det kan bli och riktigt mysigt! Just nu är det verkligen jul mys ute, massa snö överallt och en vit jul är mitt ända krav. Så jag ska inte klaga. Dock har jag inte samma jul känsla längre, det är inte samma glädje och förväntningar och det är tråkigt! Brukar gosa ner mig med syskonen och kolla på julfilmer såsom Polarexpressen och Narnia, då är det nästan som att vara ett litet barn igen.


Kommentarer
Postat av: linda nordwall

sv: tack! hela du är galet fin. :)

2010-12-20 @ 21:51:38
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0