Tisdag

Nationella prov i svenska idag.
Gick faktiskt väldigt bra, eller kanske inte, haha.
Får se ,men jag hann iaf. Värre på torsdag då andra provet är.
För övrig är jag sjuk. Jättetäppt & ögon och näsa bara rinner..
Därför har jag sett ut som ett monster idag :( men alla har sina monsterdagar.. haha !
Livet rullar väl på. pallar inte ta upp nåt i bloggen.
För egentligen är livet åt helvete. men det löser sig, hoppas jag.

Får se om jag pallar uppdatera nu på ett tag , känns sådär.
Men glada kommentarer gör en alltid pepp.. (y)


mina lår ser ut som två jättestockar.. :(


Kommentarer
Postat av: Alfen

Nu kommer en te som läser..kanske kan vara värt att hålla bloggen uppdaterad..och jag har med öron som kan vara bättre ibland än mammas...bara så du vet...



Kramisar morbror!!!

2010-02-09 @ 20:20:48
URL: http://Alfen.bloggagratis.se
Postat av: jasmine

jag finns här , bara ett samtal bort älskling

<3

2010-02-09 @ 21:24:28
Postat av: Anonym

de va enna små jätte stockar^^

2010-02-09 @ 23:23:42
Postat av: sara

helveten har vi allihopa. men i de flesta fall går de ju över (: saknar diig

fisken hjärta korven <33

2010-02-10 @ 21:26:05
URL: http://ingentidkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0