10/ 1

Sitter vid datorn lite trött och väldigt sur just nu.
besviken.

Igår träffade jag elinälskling med gabriel och linus :)
Vi gick till torpa och hyrde film och var helt lama som vanligt.
Satte igång skräckfilmerna och lite senare kom jens.
Hahaha måste säga att filmerna var otroligt dåliga , dock bit jag upp min ena knoge av skräck..
hahaha (a)
Åkte hem någon gång vid tolv och såklart var bussarna sena !
Så vi stod vid rödepåle och 25an åkte bara förbi trots att ettan kallat på den
Hahah så där stod vi med två andra goa tjejer och en liten stund
senare fick vi skjuts hem av den ena tjejens pappa ;)

Nu ska jag åka till mina kusiner och äta mat.
Uppdaterar senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0