29 januari

Dagen började med längdskidor som sagt..
Haha det var svinkallt och rätt tråkigt.
Vi blev bortglömda rätt mycket med och så kom vi försent.
Tog lite bilder för vädret var verkligen jättevackert (a)



hanna med sin söta mössa (:


oooh, sexy skidor..


asså shit, ängen var grymt vacker :o


Nu är jag riktigt trött.
Både på skolan och allt annat. Ser bara problem med allt, haha.
Antar att det är för att årstiden är mörk och man längtar till sommaren
som är drygt långt borta..

Idag händer inget speciellt.
Fy vad tråkig jag har blivit ! :O
Innan var jag jämt med kompisar och borta på helgerna, nu tycker
jag att jag sitter hemma för mycket och bara tråkar.
Ändring på det!
Dock borde jag börja plugga lite, har ju trots allt en låtanalys som ska in på tisdag
och en filmanalys v.6..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0