Lamaste evaah

Japp det är fredag och gissa vart jag är ?
Jo hemma !
Hela fredagen går åt till att packa och packa upp alla grejer hemma sen..
Suger att byta hus varannan vecka och tänker ändra till måndagar istället !
Så redan på måndag ska jag till pappa i en vecka igen ;)

Igår var jag på a6 med gabriel och fick sista julklappspengarna
upphandlade (:
Till och med gabriel köpte lite.


sämsta jeans bilden men jeansen var supersnygga på !



me love !

Skulle träffat filip & daniel vid nio men ingen av dem hör av sej så skiter i det (:
Nu ska jag fixa i mitt rum lite och sen kolla tv (a)

Kommentarer
Postat av: anna

Nice :) Måste bara säga att din blogg är sjukt bra egentligen, men jag kommer aldrig ihåg ditt namn!

2010-01-17 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0