Grekland 2010

Nu är allt färdigpackat!
Väntar på att mamma ska komma hem och hämta mig. Ska fixa lite saker i stan innan vi åker hem till pappa i Hovslätt och ska hinna äta också. Känner mig inte så pigg på att sitta i en bil i två dagar(bilar ner till Grekland) och ha två jobbiga bröder skrikandes bredvid mig. Kommer inte heller ha någon mobil på hela månaden, utan får klara mig helt utan..! Som tur är följer mina tvilling-kusiner med och gör livet roligt. Oslagbara sommrar vi har haft, haha. :)

Hahah, lillebror får stå för den charmiga bilden, han är sjukt galen. (:



I Serbien förra året. Tar runt 10 timmar att köra igenom :(

Datorn är antagligen inte det första jag kommer slänga mig över, det blir troligtvis havet!
Men kommer försöka uppdatera ofta ändå och lägga in massa bilder. Hinner jag inte blogga mer får ni ha det bra, det ska jag iaf. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0