Sun is up.

Er faktiskt galet trott po Grekland.
Saknar mina venner och att vara hemma. Saknar min seng framforallt.
Till och med 15 grader och regn lockar just nu.. Men jag ska inte klaga, kommer antagligen ha det vedret resten av oret ner jag kommer hem, solen er ju typ sellsynt i Sverige ;)



Haha i borjan av sommarn, jag var lika brun som ett lik..

Blev lite brunare iaf, ska hinna sola minst 3 gonger till innan vi oker hem!

Havet kan jag iaf inte klaga po, helt underbart!

Oker hem antingen po tisdag eller onsdag nesta vecka.

Kommentarer
Postat av: jjaniina'

ååh din bikini när du va "brun som ett lik",du är nt de men aah iaf sånn bikini har jag med ! :D

ville baah säga de ;pp

gina ? ;)

2010-07-31 @ 15:13:03
URL: http://rosajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0