Everyone wants to be loved

Hearts break too fast, when they're sentimental
Won't stay, won't last, when it's love at first sight
So why are my convictions blinded by your spotlight
 
Du påminner mig hela tiden.
När vi satt under munksjöbron, när vi låg i gräset vid munksjön,mjölkafållan i somras
sena sommarkvällar på berget, din musikstil.
Det är så sjukt svårt att förstå att allt är borta. Men så sjukt skönt också.
Att veta att det verkligen är över, att det inte finns mer "vi".
För vi sårade bara varandra, mer eller mindre. Småtjaffs om kompisar, förtroendet.
Känslan av att vara stark igen och att veta att jag klarar mig utan dig är svår att slå.
Men ibland tvekar jag , faller tillbaka och sjunker tillbaka till botten. Men jag fixar det alltid ändå.
Vet inte varför jag ens skrev detta, känns bara som att jag vill få ur mej det på nåt sätt. Bara släppa ut det från huvet och känna mig fri på nåt sätt. För det gör jag. Fri från dig.


Kommentarer
Postat av: linda

älskling, du vet var du har mig <3

2010-03-20 @ 14:35:26
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0