Svaren

Postat av: sophia
är du nöjd med hur du ser ut?
hur många besökare har du varje dag?

- Kommer alltid hitta fel och aldrig bli helt nöjd, men i det stora hela så är jag nog nöjd !
- Runt 25-40 läsare per dag (:  (Besöksrekord nyss, hela 51 stycken)

Postat av: sara
varför slutade du med gymnastik?
och varför har du inte börjat igen?
(a) <3

- Dels för att jag tröttnade på sporten. Samma hall, samma tider och samma grejer hela tiden i flera år var inte särskilt spännanade, så ville lägga av en tid och testa andra saker.
- Hmm.. känner inget sug längre, fast funderar på att testa i höst kanske. :)

Postat av: Anonym
Är du kär i nån?

- Kär skulle jag inte kalla det längre. Jag vet ingenting längre : )

Postat av: sara
en fråga till hihi. en seriös :)
hur är det med foten??? <3

- Det är bättre !
Men det känns och gör ont emellanåt. Men den funkar, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0