About me,myself and I.

Hur många gånger har du varit kär: Två gånger.
Favoritgodis: Choklad och sura godisar.
Coolaste stad du har besökt: Hmm.. Amsterdam var coolt.
Action eller Skräck: Skräck.
Ville du bli när du var liten: Delfinskötare stod högst på listan!
När fick du din första kyss: Allra första var i förskolan, seriösa kyssen var nog i 8an. 
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet: Hade väldigt dåligt självförtroende, smart och duktig.
Vad är du beroende av: Musik
Dagens roligaste händelse: Fick min jacka :> 
Dagens tråkigaste händelse: Haft huvudvärk nästan hela dagen.
Dagens humör: Trött och lite seg, men dryg som vanligt. (:
Vilka TV-program följer du: Desperata hemmafruar.
Vad gillar du mest med dig själv: Att min humor är så jävla bäst.
Vad gillar du minst: Att jag aldrig kan bli nöjd med mig själv.
Vad är det roligaste du vet: Att fota.
Har du något motto: Kämpa. Inget i livet är gratis.
Hemlig hobby: Kan komma på roliga saker som är patetiska och skratta för mig själv..
Något vi inte vet om dig: Jag är extremt kittlig..
Vad ångrar du: Att jag var så dum som jag var.
Vad önskar du: En resa långt härfrån med sol i oändlighet.
Vad klarar du inte dig utan: Mobilen, musiken, vännerna.
Vad gör du helst en vardag: Försöker glömma allt plugg.
Vad gör du helst en lördagskväll: Umgås med goa människor!
Vad har du mest av i din garderob: Randiga tröjor.. haha.
Drömjobb: Strandprovare? Hade passat mig perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0