Svaren på frågorna!

Vilken åldersgrupp av killar tänder du mest på? dvs ålder.
Svar: Åldern spelar ingen roll faktiskt. Finns ju killar som är snygga som både kan va 14 och 27!

Varför är du så smulig? :)
Svar: Ingen aning, har inget bra svar. Bara är sån. (a)

Är du hårig typ?
Svar: Jag är värsta regnskogen, som en liten apa..

Vilken dag föddes du på?
Svar: Måndagen den 21 mars 1994. :D

Vem är din förebild?
Svar: Min mormor helt klart. Bättre människa finns inte, jag ska oxå bli Ullared stammis!

Vem är den bästa personen du vet och säg gärna varför han/hon är den bästa :)
Svar:  Måste ge Daniel den titeln. Han är så otroligt bra och får mig att må grymt bra. Han är en liten ängel gud glömde att ge vingar, hihi.

Hur ser din morgon ut från när du kliver upp tills går till skolan? :D
Svar: Klockan ringer 06.30, kliver segt upp, tvättar mig och går på toa, klär på mig, sminkar mig och försöker hinna äta frukost innan bussen går vid 07.20! (om jag börjar klockan åtta)

Hur ofta duschar du ditt hår? ;)
Svar: Beror lite på, försöker duscha det var tredje dag men ibland blir det varann.

Hur sminkar du dig? :)
Svar: Börjar med dagkräm, foundation, concealer, puder, ibland kajal och sen på med mascara + läppsyl.



Världens bästa läppsyl. ♥ Luktar vanilj och gör läpparna supermjuka. 17 kr på Apoteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0