Någonting jag oroar mig för.

Just nu är jag ganska orolig för att få IG i matte. Har aldrig förstått eller riktigt känt att jag kommer greja det. Ändå lyckas jag få några poäng ifrån IG på de flesta proven och lyckats klara mig undan IG denna terminen. Men matte-nationella väntar om några veckor och jag får nog läsa i boken varje dag tills dess..

En annan sak jag kan oroa mig lite för är att bli påkörd, haha. Jag tycker inte om att gå på övergångställen och har nästan utvecklat lite skräck för bilar som kör. Men det är säkert bara en töntig tanke som vanligt.

Kommentarer
Postat av: cindy

åh, jag har en sådan bilfobi, får värsta paniken.. hehe

2011-04-14 @ 19:25:12
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0