Svar.

Från Tessan:
Funderar på att pierca naveln, jag får för mamma och allt så men jag undrar bara:
1. Var peirca du dig?
2. Hur mycket kostade det?
3. Borde jag tänka på något mer än att inte bada på 2 veckor och inta ha byxor som klämmer mot?
Tusen tack för svar! Jättefin blogg verkligen!

Svar: Hejsan och tack! :D
Jag piercade mig på Rock n'roll & Glamadoll som ligger på Kanalgatan 11 i Jönköping(bredvid pizzerian Alcamo), rekommenderar dem verkligen, dem var superbra med info och renlighet! Jag har för mig att vi betalade 500, kanske 600 kr. Jag fick rådet att ha lösa byxor i midjan, helst skippa badhus på ett tag och inte röra piercingen utan att rengjort händerna noga. Jag köpte koksaltlösning på apoteket som jag har rengjort med några veckor och det har funkat bra. Man ska även undvika alkohol och att sola. Det var nog det mesta, hoppas det var till hjälp och lycka till. :)

 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack så jättejätte mycket! :D

2011-04-03 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0