TIDSFÖRDRIV.

SKULLE DU HELST
Pierca tungan eller läppen?
Hmm, läppen tror jag
Seriös eller oseriös? Haha, skulle nog föredra oseriös
Dricka grön eller röd mjölk? Grön
Brinna upp eller drunkna? Drunkna

OM MIG
Vad heter du?
Alice
Syskon? Två bröder
Vart bor du? Jönköping
Vill du gifta dig? Både ja & nej.
Favorit tid på dagen? 14.52.. nej inte vet jag!
Humör just nu? Övertrött och sprallig! 
Är du nöjd med ditt rum? Ja, :)
Vilken är din riktiga hårfärg? Mörkbrun
Har du någon sjukdom? Astma & allergi
Vad har du för ögonfärg? Grön-bruna
Är du nöjd med dina vänner? Otroligt
Är dina föräldrar skilda? Yes
Hur svarar du i telefonen? Hallå?

GREJER
Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nope, inte vad jag vet
Har du en hund? Nää
Är du mörkrädd? En aning
Vad vill du ha just nu? En solstol, en sol, en brun kropp och ett hav framför mig
Har du en Iphone? Nej, min mobil är grym!


KOMPISAR
Har du nån bästa vän?
Ja.
Vem vet mest om dig? Jasmine skulle jag tro.
Vem träffade du senast? Angelica & Johanna
Vem har roligast humor? Troligtvis Gustav, haha.
Är du osams med nån utav dina vänner? Nej
Är du nöjd med dina vänner? Oui


VAD
Åt du senast? En jordgubbe
Drack du senast? Vatten
Har du på fötterna? Tår?
Lyssnar du på just nu? Someone like you - Adele
Tänker du på just nu? Vad som händer när min Spotify tid går ut..
Längtar du efter? Sängen
Vad tänker du göra nu? Stänga av datorn, klä av mig och dra täcket över huvudet :)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Adele <3

2011-06-13 @ 13:04:52
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: all of me - photograaphs

tack ska du ha flicka lilla!! :D

2011-06-13 @ 20:11:38
URL: http://photograaphs.blogg.se/
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en ny tävling på min blogg där du kan vinna jättesnygga smycken



http://www.lovemercury.se/?p=3519

2011-06-13 @ 21:11:17
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3519

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0