Jag måste erkänna.

Denna dagens frukost blir varma mackor. Ovanligt va?
Hela denna veckan har varit samma måltider. Flingor, skollunch, äta nudlar till middag och varma mackor på kvällen. Varför då?
Jo, för jag är så kräsen. Maten här hemma brukar ofta innehålla tomater,svamp, bönor osv. Och jag äter hellre färdiga köttbullar och makaroner. Och jag är så trött på det. För jag har ingen matlust eller inget sug efter mat längre. Äter hellre frukt eller choklad.

För ett år sen hade jag tyckt att detta var underbart. Nu är det inte okej, jag vill ha tillbaka min matlust. Och jag ska skaffa mig viljan att våga testa nya smaker och äta saker jag aldrig tyckt om. Time to start my new life!


Kommentarer
Postat av: mos elin

bra alice, jag lagar gärna mat till dig och vi ska fixa god mat till dig! puss

2011-03-13 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0