Confused.

Saker känns jobbiga. Vidareutbildning kommer påtal överallt. Släkt, vänner och andra undrar - vad ska jag göra med mitt liv? Vad vill jag plugga till eller vart ska jag ta vägen? Och sanningen är att jag vet ingenting. Har ingen aning om vilka poäng som behövs eller vilka kurser jag behöver läsa (matte c..?). Känner ingen dragning till något yrke eller vad som lockar. Allt jag vet är att jag ska ta mitt körkort och testa på au pair i USA. Om jag pluggar vidare vet jag inte, högskolan står ju kvar hela mitt liv men blir nog svårt att ta tag i det. Åh ångesten rinner över mig när folk verkligen vet vad dem vill göra. Det gör ju ingenting bättre att våra lärare inte vet vad information betyder..

                                                     Vet du vad du ska utbilda dig till/ göra när du gått ut skolan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0