SMILE.

                                                                           

Till en början så hade min blogg ingen mening. Alla skaffade sina bloggar samtidigt och jag hängde på. Har alltid varit fotointresserad så fick en chans att lägga in alla mina bilder(även om dem mest innehöll kassa egobilder..) och skrev vad mina dagar innehöll. Människor började följa min blogg och intresset ökade. Idag bloggar jag för min egen skull & det faktum att jag har två kära vänner som blir agressiva när uppdateringen suger, skämt åsido. Men att höra från människor att dem uppskattar det jag skriver och dessutom kunna få utlopp för alla bilder jag har behov av att ta, det känns bra. Ibland kan det kännas kämpigt att behöva komma på någonting att skriva om och ibland bubblar det av idéer. Det är kul att folk fortsätter läsa iaf och era kommentarer som trillar in värmer.

Kommentarer
Postat av: krämis / elin

Alice i ska veta att din blogg är en vardag för mig. men får mig alltid att tänka på annat och det är så himla skönt. tycker om att höra om vad du gör på dagarna så jag håller mig lite uppdaterad. älskar dig vännen och du är en del av min vardag.

2011-11-07 @ 23:41:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0